Wednesday, October 12, 2011

ဝိုင္းစုခိုင္သိန္း ရဲ့ " မ်က္လွည့္ " ကို အေသးစိပ္ေဝဖန္ျခင္း




( ၁ ) အဖြင့္သီခ်င္း ျဖစ္တဲ့ “ မ်က္လွည့္ “ က Arabian တီးလံုးေလးနဲ႔ အစျပဳခဲ့ၿပီး “ မက္ေလာက္စရာ “ သီခ်င္းရဲ့ Mood + Tempo နဲ႔ Britain Pop Style + Cha Cha Rock ကို လွပစြာ တြဲဖက္သံုးစြဲထားပါတယ္။

ဒီသီခ်င္း တစ္ပုဒ္ထဲကေန တစ္ေခြ လံုးရဲ့ Attitude ကို ခံစားလိုက္ရပါတယ္။
ဝိုင္းစုခိုင္သိန္း ရဲ့ လြတ္လပ္ ရဲရင့္ တဲ့ မူရင္း ဝိဥာဥ္ အစစ္အမွန္ကို တိုက္႐ိုက္ မိတ္ဆက္ေပးလိုက္တာပါဘဲ။


( ၂ ) “ အခ်စ္ ရဲ့ ညေန “ သီခ်င္း ေလးကေတာ့ Asian Pop Melody အစစ္ေလးပါ
အလြမ္းသီခ်င္း ပီသသြားေစတဲ့ Vocal Power ႐ိွတဲ့ ဝိုင္းစု အတြက္ ထမင္းစားေရေသာက္ သီခ်င္းေလးဆုိေပမယ့္ ဒီသီခ်င္းေလးမွာ သူ႔ရဲ့ အသံပိုင္းဆိုင္ရာ ကၽြမ္းက်င္မႈ ကို ေသခ်ာ ေတြ႔ရပါလိမ့္မယ္။
ကၽြန္ေတာ္ အရမ္းႀကိဳက္တဲ့ သီဖြဲ႔မႈ ပံုစံတစ္မ်ိဳးပါဘဲ။


( ၃ ) “ ဆည္းလည္းသံ “ သီခ်င္းေလးကေတာ့ ျမန္မာ အမ်ိဳးသမီးေလး တစ္ေယာက္ရဲ့ ရင္ခုန္သံကို ႐ိုး႐ွင္းစြာ ဖြင့္ဟဝန္ခံထားတဲ့ ႐ိုးသားတဲ့ ရင္ခုန္သံ သီခ်င္းေလး တစ္ပုဒ္ပါ။
အင္မတန္ လွပတဲ့ Melody ေလး နဲ႔ စာသားေလးေတြကို သီဖြဲ႔ထားတာပါဘဲ။


( ၄ ) “ ျပန္လာခဲ့ပါ “ ဆိုတဲ့ Slow Pop သီခ်င္းေလးကေတာ့ ျမန္မာ ေတြ အႀကိဳက္ အေ႐ွ႕တိုင္းဆန္တဲ့ Melody ၿငိမ္ၿငိမ္ေလး ကို မိန္းမသားဆန္တဲ့ အတၱေလး နဲ႔ သီဖြဲ႔ထားၿပီး အေဆြးသံေလး ကို ပိုင္ႏိုင္ လွပစြာ အသံုးခ် သီဆိုထားတဲ့ ခ်က္ခ်င္း နားစြဲ ႏိုင္တဲ့ သီခ်င္း တစ္ပုဒ္ပါ။


( ၅ ) “ မိန္းကေလးအလွ “ ဆိုတဲ့ သီခ်င္းေလးကေတာ့ ငယ္႐ြယ္သူ မိန္းကေလး တစ္ေယာက္ရဲ့ အလွ နဲ႔ ႏုပ်ိဳမႈအေပၚမွာ ထားတဲ့ ယံုၾကည္မႈကို Hip Hop ေနာက္ခံတီးလံုးေလး နဲ႔ သီဖြဲ႔ထားတဲ့သီခ်င္းေလး တစ္ပုဒ္ပါ။

“ မက္ေလာက္စရာ တစ္ကြက္မွ မ႐ိွသူ “ ဆိုတဲ့ စာသား ကိုျပန္ထည့္ထားတာ က ေအာင္ျမင္ခဲ့တဲ့ အရင္ေခြက သီခ်င္းထဲက စာသားကို တိုက္႐ိုက္ ရည္ညႊန္း ထားတဲ့အျပင္ အရင္ သီခ်င္းေခြရဲ့ Title ကိုလဲ ျပန္ ရည္ညႊန္း ထားသလို ျဖစ္ေနတာကေတာ့ သိပ္အဆင္မေခ်ာလွပါဘူး။

ေနာက္ၿပီး Indepenent, What we’ve got!, That’s what we want ဆိုတဲ့ အဂၤလိပ္ စာသားေတြ ေနရာမွာ Dual Harmony ေတြ လိုေနပါတယ္။

အဲ့ဒိ ေနရာေတြ က စာသား ရဲ့ Punch Line ေတြ ျဖစ္တဲ့အတြက္ Harmony မပါမျဖစ္ လိုပါတယ္။
ခုက အဲ့ဒိ ေနရာေတြမွာ ဟာၿပီး ေခ်ာင္ေနတဲ့အတြက္ သီခ်င္းက ျမဴးသင့္သေလာက္ မျမဴးသလို ျဖစ္ေနတယ္လို႔ ခံစားရပါတယ္။

ဒါ ဟာ ေတးဆိုသူ ဝိုင္းစု ရဲ့ လစ္ဟာမႈ မဟုတ္ပါဘူး။

ေတးေရး နဲ႔ Composer သို႔မဟုတ္ Arrangement ရဲ့ ျပန္လည္ စီစစ္ ဖို႔ လိုအပ္ခ်က္ တစ္ခုပါ။


( ၆ ) “ ခ်စ္သူမ႐ိွတဲ့အခ်ိန္ “ ဆိုတဲ့ အလြမ္းသီခ်င္းေလးက Japanese Style Romantic Melody ႐ိုး႐ိုးေလး တစ္ပုဒ္ပါ။

“ မက္ေလာက္စရာ “ ေတးစီးရီးထဲက “ ျပန္ေတာ့ကြယ္ “ ဆိုတဲ့ သီခ်င္းေလးရဲ့ Frame နဲ႔ ေတာ္ေတာ္ေလး တူေပမယ့္ မူကြဲပါတယ္။
နားစြဲလြယ္ၿပီး မိန္းကေလး ပီသတဲ့ နူးညံ့မႈ ကို ေဖၚက်ဴး ထားတဲ့သီခ်င္းေလး တစ္ပုဒ္ပါဘဲ။


( ၇ ) “ Snow White “ ဆိုတဲ့ သီခ်င္းေလးကေတာ့ ၁၉၈၀ ႏွစ္ဦးေလာက္တုန္းက နာမည္ေက်ာ္ၾကားခဲ့တဲ့ " ေမတၱာ႐ွင္မေလး ၿငိမ္းၿငိမ္းအိ " ဆိုတဲ့ ႐ုပ္႐ွင္ဇာတ္ကား မွာ ကေလးသ႐ုပ္ေဆာင္ အျဖစ္ နဲ႔ အကယ္ဒမီ ဆု ကို ဆြတ္ခူးႏိုင္ခဲ့ဲတဲ့ သ႐ုပ္ေဆာင္ အဆိုေတာ္ ၿငိမ္းၿငိမ္းအိ (သို႔မဟုတ္) အဂၤလန္စိန္ ရဲ့ နာမည္ေက်ာ္ၾကားခဲ့တဲ့ သီခ်င္းေလး တစ္ပုဒ္ကို ျပန္သီဆိုထားတာပါ။

ဒီသီခ်င္းေလး ကို ကၽြန္ေတာ့္အဖိုး ဒါ႐ိုက္တာ ဦးႀကီးျမင့္ က သ႐ုပ္ေဆာင္ စိုးမိုးေအာင္ (အာလူး) ေဇာ္ဦး ၿငိမ္းၿငိမ္းအိ တို႔ နဲ႔ ႐ိုက္ကူးခဲ့တဲ့ “ မဆံုဆည္းခဲ့ေလေသာ အခ်စ္မ်ား “ ဆိုတဲ့ ႐ုပ္႐ွင္ဇာတ္ကား မွာ ဇာတ္ဝင္ခန္း ေတးသ႐ုပ္ေဖၚ အေနနဲ႔ အဲ့ဒိ ေခတ္တုန္းက ႐ုပ္႐ွင္ ကားတစ္ကားရဲ့ တစ္ကားလံုးအတြက္ လိုအပ္တဲ့ သံုးေငြ ပမာဏ နီးပါး ကုန္က်တဲ့ Setting အႀကီးႀကီး တစ္ခု ကို A1 ျခံထဲမွာ အားလံုး ကန္႔ကြက္တဲ့ၾကားက ဇြတ္တည္ေဆာက္ၿပီး ၄ မိနစ္စာ အိပ္မက္ခန္း ေလးတစ္ပုဒ္ကို ေငြ ၅၀၀၀၀ နီးပါး သံုးၿပီး ႐ိုက္ခဲ့ပါတယ္။

(မွတ္ခ်က္ ။ ။ အဲ့ဒိတုန္းက ႐ုပ္႐ွင္တစ္ကားရဲ့ ထုတ္လုပ္မႈ စားရိတ္ဟာ တစ္သိန္းေက်ာ္႐ံုေလးဘဲ ႐ိွပါတယ္၊ ေ႐ႊေတာင္ၾကားလမ္း နဲ႔ ဝင္ဒါမီယာ ထဲက အိမ္ တစ္လံုးဟာ တစ္သိန္းခြဲ နဲ႔ ၂ သိန္းခြဲၾကားမွာဘဲ ႐ိွပါေသးတယ္)

အဲ့ဒိ သီခ်င္းေလးက ေငြကုန္႐ံုတင္မကဘဲ မွတ္မွတ္ရရ ျမန္မာ့႐ုပ္႐ွင္ ဆင္ဆာ အဖြဲ႔ နဲ႔ ပထမဆံုး အတိုက္အခံ လုပ္ၿပီး Lip Kiss လို႔ ေခၚတဲ့ ႏႈတ္ခမ္းခ်င္း ထိၿပီးနမ္းတာကို ျမန္မာ ကားေတြ ထဲမွာ ပထမ ဆံုး နဲ႔ ေနာက္ ဆံုးအႀကိမ္ ထည့္သြင္း ျပသခဲ့တာပါ။

ေယာက်ာ္း နဲ႔ မိန္းမ ႏႈတ္ခမ္းျခင္းမနမ္းျပရဘူး ဆိုတဲ့ ႐ုပ္႐ွင္ ဆင္ဆာအဖြဲ႔ ရဲ့ စည္းကမ္းအရ မိန္းကေလးျခင္းေတာ့ နမ္းျပလို႔ရတယ္ေပါ့ ဆိုတဲ့ ဟာကြက္ကို မရမက နင္းၿပီး အတင္း ႀကိဳတင္ခြင့္ေတာင္းၿပီး အတိုက္အခံညိွႏႈိင္းမႈေတြ လ နဲ႔ခ်ီ ၾကာၿပီးတဲ့အခါမွာ ႐ုပ္႐ွင္ အစည္းအ႐ံုးက အိပ္မက္ခန္းဘဲ ျဖစ္ရမယ္
အိပ္မက္လို႔လဲ သိသာေအာင္ ျပရမယ္
ေနာက္ၿပီး မိန္းကေလး ျခင္းဘဲ နမ္းရမယ္
ႏႈတ္ခမ္းျခင္း လဲ ထိ႐ံုဘဲထိရမယ္ Open Mouth မဟုတ္ရဘူး ( No Tounge )
စတဲ့ ကန္႔သတ္ခ်က္ေတြ နဲ႔ ခြင့္ျပဳခ်က္ရၿပီးေတာ့မွ

မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ကို ေယာက်္ားေလး နဲ႔ တစ္ပံုထဲျဖစ္ေအာင္ ျပင္ၿပီး အဂၤလန္စိန္ ကို မင္းသားေလးက ႏႈတ္ခမ္းကို နမ္းတဲ့အခန္း ကို ရေအာင္ ကပ္သီးကပ္သပ္႐ိုက္ခဲ့တဲ့ ကၽြန္ေတာ့္ အဖိုး ရဲ့ ဥာဏ္ကို ဆင္ဆာ အဖြဲ႔ လက္ေျမွာက္ခဲ့ရတဲ့ ျမန္မာ့႐ုပ္႐ွင္ေလာက မွာ သမိုင္းတင္ရစ္ခဲ့တဲ့ ၅ စကၠန္႔ ၾကာ အနမ္းေလး တစ္ပြင့္ ရဲ့ သမိုင္းကို ႐ုပ္႐ွင္ၾကည့္ ပရိသတ္ ေတြ ေသခ်ာ သိခ်င္မွ သိခဲ့ၾကမွာပါ။


ဘယ္လိုဘဲ ျဖစ္ျဖစ္ သမိုင္းတြင္ရစ္ခဲ့မွာ မဟုတ္မွန္း အကယ္ဒမီ ရမယ့္ ဇာတ္ကားမ်ိဳး မဟုတ္မွန္း သိေပမယ့္ " စေနေမာင္ေမာင္ " လို ကားမ်ိဳးကို ဦးညြန္႔ဝင္း နဲ႔ ပင္းတယ လို သဘာဝ ဥမင္ အႀကီးႀကီး ကို Warehouse Size Studio ႀကီး ထဲမွာ အတုႀကီး အျပည့္ေဆာက္ၿပီး သႀကၤန္မိုး လို အကုန္ခံၿပီး ႐ိုက္ကူးရဲခဲ့တဲ့ .....

“ မုန္းရခက္ႀကီး “ ဆိုတဲ့ ကားထဲမွာ အရက္မူးေနတဲ့ မင္းသား (ေက်ာ္သူ) နံရံေပၚကို လမ္းတက္ေလွ်ာက္ သြားဖို႔ စကၠန္႔ သံုးဆယ္ ၾကာအခန္းေလး အတြက္ ဆံုလည္ သံမဏိ စက္ဝိုင္းအႀကီးႀကီး ေပၚမွာ ကၽြန္ေတာ္ တို႔ အိမ္က အိပ္ခန္း ရဲ့ ပံုစံတူ ေမာ္ဒယ္ကို ၉၀ ဒီဂရီ လွည့္လို႔ရေအာင္ ၆ ေသာင္းေလာက္ အကုန္ခံ ေဆာက္ၿပီး “ ေဟ့ အခ်စ္ “ ဆိုတဲ့ သီခ်င္းကို ႐ိုက္ျပရဲခဲ့တဲ့ .....
ကၽြန္ေတာ့္ အဖိုး ကို ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားစြာ ဂုဏ္ယူပါတယ္။

မလိုအပ္ဘဲ ေပ႐ွည္သြားခဲ့ရင္ေတာင္းပန္ပါတယ္။

ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ ဝိုင္းစုခိုင္သိန္း ကို ဘာေၾကာင့္ ဒီေလာက္ ကာကြယ္ေပးခဲ့သလဲ ဘာလို႔ ဒီ ကေလး ကို ဒီေလာက္ ခ်စ္သလဲ လို႔ ေမးေနၾကသူေတြကို သူဟာ ကၽြန္ေတာ့္ အေဖရဲ့ တပည့္ ရင္း ျဖစ္တဲ့အျပင္ ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားခ်စ္ခင္တဲ့ ကိုငွက္ႀကီးရဲ့ တပည့္ရင္းေလးလဲ ျဖစ္သလို ႐ုပ္႐ွင္ သ႐ုပ္ေဆာင္ေတြထဲမွာ ထူးျခားစြာ ဂီတ ကို ပိုင္ႏိုင္ကၽြမ္းက်င္တဲ့ ကေလး တစ္ေယာက္ မို႔ ကၽြန္ေတာ့္ ရဲ့ အႏုပညာ ေသြးသားရင္းခ်ာေလး တစ္ေယာက္လို ကၽြန္ေတာ္ သေဘာထားပါတယ္ ဆိုတာကို ႀကံဳႀကိဳက္တုန္း ေျပာျပခ်င္လို႔ပါ။


( ၈ ) “ First Love “ ဆိုတဲ့ သီခ်င္းေလးကေတာ့ လူတစ္ရာ မွာ ၉၉ ေရာက္ ေလာက္ ခံစားႏိုင္မယ့္ Country Pop Style ဆန္ဆန္ သီခ်င္းေလးပါ။

ေခ်ာေခ်ာ ႐ုပ္ဆိုးဆိုး အိုအို ပ်ိဳပ်ိဳ ႀကီးႀကီး ငယ္ငယ္ လူတိုင္းမွာ အခ်စ္ဦးဆိုတာ ႐ိွခဲ့ဖူးပါတယ္
ရည္းစားဦးဆိုတာ မ႐ိွခဲ့ဖူးေသးတဲ့ အပ်ိဳဟိုင္း လူပ်ိဳဟိုင္း ႀကီးေတြ မွာေတာင္ ဘယ္သူ႔ကို မွ ဝန္မခံခဲ့တဲ့ တစ္ဖက္သပ္ အခ်စ္ဦးဆိုတာ ႐ိွခဲ့စၿမဲပါ။

ဒီသီခ်င္းေလး မွာ အဆို အတီး ေတးေရး ပညာပိုင္းဆိုင္ရာ ဘာမွ ထူးျခားမႈ မ႐ိွေပမယ့္ အတိုင္းအတာ တစ္ခုထိ ခံစားမႈ တစ္ခုကို ေပးႏိုင္တဲ့ သီခ်င္းေလးတစ္ပုဒ္ပါဘဲ။


( ၉ ) “ ႐ုပ္ဆိုးမ “ ….. ကေတာ့ တစ္ေခြလံုး မွာ အေကာင္းဆံုး နဲ႔ အႀကိဳက္ဆံုး သီခ်င္းေလးပါ။


စ နားေထာင္မိတာနဲ႔ ဒီတစ္ေခြ လံုးကို အပိုင္ဝယ္သိမ္းထားခ်င္စိတ္ ေပါက္သြားေစႏိုင္တဲ့ သီခ်င္း ေလးက ဒီ သီခ်င္းပါဘဲ။

ဒီ တစ္ေခြ လံုးတင္ မကပါဘူး။

ဝိုင္းစု ဆို ခဲ့တဲ့ သီခ်င္း ေလးေတြ အားလံုးထဲမွာ ယေန႔ထက္ထိ ကၽြန္ေတာ္ အႀကိဳက္ဆံုး သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ အျဖစ္ ပထမဆံုး နားေထာင္ျဖစ္ကထဲက မွတ္တမ္းတင္ျဖစ္သြားခဲ့တဲ့ သီခ်င္းေလးပါဘဲ။

Alternative Rock ေတြကို အရမ္းႀကိဳက္တဲ့ ကၽြန္ေတာ့္လို ပု႐ြက္ဆိတ္ တစ္ေကာင္ အတြက္ ဒီသီခ်င္းက ပ်ားရည္ ပံုးႀကီးလို႔ ေျပာလို႔ရပါတယ္။

Melody က စေျပာရရင္ Teen Alter Standard ကို လံုးဝ အျပည့္ဝင္ပါတယ္။
Chord Frame ကလဲ အရမ္း လွပါတယ္။

သီခ်င္းေရးသူရဲ့ ဟာသ ဥာဏ္ က လဲ အရမ္း ထက္ျမေနပါတယ္။

ဝိုင္းစု ရဲ့ ဆိုဟန္ (Vocal Attitude) ကလဲ သီခ်င္း ရဲ့ Theme ထဲက ႐ုပ္ဆိုး ဝတုတ္မေလး ရဲ့ Character ကို 100% ထင္ဟတ္ေစပါတယ္။

သီခ်င္း ကို Compose လုပ္ထားတာကလဲ American Youth Alter Pop/Rock Style အျပည့္ပါဘဲ
ဒီသီခ်င္းကို ပြင့္ နဲ႔ ႐ိုက္ ဖို႔ ဝိုင္းစု စိတ္ကူးမိမယ္ လို႔ ထင္ပါတယ္။

ျဖစ္ႏိုင္ရင္ သီခ်င္းရဲ့ အစပိုင္း တစ္ဝက္ေလာက္ကို ပြင့္ နဲ႔ ဟာသေလးေတြ ႐ိုက္ျပၿပီး Chorus အေရာက္မွာ ဝိုင္းစု က Band နဲ႔ စင္ေပၚမွာ ဆိုေနတာ ကို ပြင့္က ေအာက္ကေန ၾကည့္ၿပီး သေဘာေတြ က်ေနတာ မ်ိဳး ျပထားၿပီး မွ 3rd Verse မွာ စၿပီး သူ ေတြးသမွ် တလြဲေတြ ျဖစ္လာတာကေန ေနာက္ဆံုး တစ္ကယ္က ဆိုေနတဲ့ သူ ကိုယ္တိုင္ကလဲ ပြင့္ ျဖစ္ေနၿပီး ဝိုင္းစု က သူ ၾကည့္ၿပီး စိတ္ကူးယဥ္ေနတဲ့ ပရိသတ္ ေကာင္မေလး ျဖစ္ေနတာ မ်ိဳးေလး နဲ႔ သိမ္းလိုက္ရင္ အရမ္းခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့ သီခ်င္းေလး ျဖစ္သြားမွာပါ။


( ၁၀ ) “ ခ်စ္ဦးပံုျပင္ “ ကေတာ့ တစ္ေခြလံုးမွာ ဒုတိယ အႀကိဳက္ဆံုးနဲ႔ အခံစားရဆံုးသီခ်င္းေလး တစ္ပုဒ္ပါဘဲ။

6/8 Beat နဲ႔ ဂ်ပန္ သီခ်င္းေလး တစ္ပုဒ္ ကို ျမန္မာ လို ၾကားရလိုက္သလိုပါဘဲ
အရမ္းလွပတဲ့ Melody ေလးပါဘဲ။

ေမ့ေဖ်ာက္ဖို႔ မလြယ္ေတာ့တဲ့ အခ်စ္ေဟာင္း အတြက္ အလြမ္းေလးကို လွပစြာ ေဖၚက်ဴးထားတဲ့ အျပစ္ေျပာစရာမ႐ိွေအာင္ လွပေနတဲ့ သံစဥ္ေလးပါ။

အထူးသျဖင့္ မိန္းကေလးေတြ အရမ္း ႀကိဳက္ၾကမယ္ ဆိုတာ ေသခ်ာပါတယ္။


( ၁၁ ) “ ေၾကာင္ “ ဆိုတဲ့ သီခ်င္းေလးကေတာ့ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ရဲ့ မာန နဲ႔ ေယာက်္ားေလးတစ္ေယာက္ကို သေရာ္ထားတဲ့ Hip Hop Style သီခ်င္းေလးတစ္ပုဒ္ ပါ။

ႀကိဳက္လွခ်ည္ရဲ့ လို႔ တစ္ဖြဖြ ေျပာေနရေလာက္မယ့္ သီခ်င္း မဟုတ္ေပမယ့္ နားေထာင္လို႔ေကာင္းတဲ့ သီခ်င္းေလး တစ္ပုဒ္ပါ။

ေနာက္ ၆ လ ေလာက္ အၾကာမွာ ဝိုင္းစုခိုင္သိန္း သီခ်င္းေလး ရယ္လို႔ မွတ္မိေနေစမယ့္ သီခ်င္းေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။

အဆိုေတာ္ တစ္ေယာက္ သိသင့္တဲ့ အခ်က္တစ္ခုပါ။


( ၁၂ ) “ ႏႈတ္ဆက္ပါတယ္ “ ကေတာ့ အပိတ္နႈတ္ဆက္သီခ်င္း ပီသ စြာ လွပတဲ့ Pop Alter Melody ေလး ကို ျမန္မာ ဆန္စြာ ေရးဖြဲ႔ထားတဲ့ သီခ်င္းေလးပါ။

အဆိုအတီး ဘာမွ ေျပာစရာမ႐ိွပါဘူး။

ဝိုင္းစု အသံ Vibration ေလးေတြ သိပ္ မသံုးတတ္တာ ကို ဒီသီခ်င္းေလး မွာ သတိထားမိပါတယ္။

သီခ်င္းရဲ့ Mood ျမင့္ ျမင့္ သြားတဲ့ အခ်ိန္ေလးေတြ မွာ သူ႔ ရဲ့ အသံေလးေတြ ခါ သြားသင့္တဲ့ အခါေလးေတြ မွာ အသံေလးေတြ ေျဖာင့္ေနတာ သီခ်င္းရဲ့ Emotional Level ကို အားေပ်ာ့သြားေစပါတယ္။
ဒါက အေလ့အက်င့္ နဲ႔ အသက္အ႐ြယ္ ႏွစ္မ်ိဳးလံုးနဲ႔ ဆိုင္ပါတယ္။


အဲ့ဒါ ေလးကို သတိထားၿပီး ေလ့က်င့္ေပးဖို႔ လိုေနတယ္ဆိုတာေလးက လြဲရင္ ဒီေခြေလးက ပထမ ေခြလိုဘဲ ႏိုင္ငံတစ္ကာ အဆင့္အတန္း မွီ ၿပီး စြဲမက္ဖြယ္ရာ မက္ေလာက္စရာ အျပည့္နဲ႔ သီခ်င္းစီးရီးေလး တစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္ ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္ နားလည္သမွ် ဂီတရဲ့ ေပတံေတြ နဲ႔ တိုင္းထြာ ေဝဖန္သံုးသပ္ရင္း …
ကၽြန္ေတာ္ ခ်စ္တဲ့ ညီမေလး ဝိုင္းစု အႏုပညာ ေလာက မွာ ထာဝရ ရပ္တည္ ႏိုင္ပါေစ လို႔ ဆုေတာင္းေပးလိုက္ပါတယ္ ။ ။


မ်ိဳးခ်စ္ျမန္မာ

2 comments:

kokotoe said...

တကယ္ကုိ ဗဟုသုတရပါတယ္.. ခုလုိ အေသးစိတ္ေရးၿပ ရွင္းၿပ ဗဟုသုတေတြကုိ ၿပန္လည္ေ၀မွ်လုိ႕ ေက်းဇူးအမ်ားၾကီး တင္ပါတယ္...။
မ်က္လွည့္ သီခ်င္းစာသား လုိက္ရွာရင္ ဒီကုိ ေရာက္လာတာပါ.. ၿဖစ္ႏုိင္ရင္ စာသားပါ တင္ေပးပါလားဗ်ာ..

Myat Kaung Htet said...

ႏႈတ္ဆက္ပါတယ္...chord ေလလိုခ်င္လို႕ျဖစ္ႏိုင္ရင္ေရးေပးပါလားးအစ္ကို.....